söndag 1 april 2012

Karusellen är igång!

Det som jag trodde skulle kunna ta en evighet, är redan igång.... Nu är det bara att vänta på nästa steg...
Under tiden så är det bara att luta sig mot de i vår närhet som är villiga att stötta, oavsett på vilket sätt det gäller. 
Alltifrån att ge en kram när det är tungt, ställa upp med passande av djur & barn när det ska resas hit & dit, eller "bara" med att finnas som vän...

Igår drog jag med Bella till Tengans KM-fest, det var lyckat på alla sätt. =)
Den vanligtvis ganska blyga Bella, åtminstone i början, tinade upp på mindre än 5 min... Sen var det full fart från kl var ca 19 tills jag lyckades övertala en lätt övertrött madame att följa med hem, runt ca 01.30 inatt! =)
Det busades med Emma & Emil, de hjälpte Linn med 5-kampen, käkade godis & busade med allt & alla. Sen drog Linn sin sedvanliga Lena PH's "Det gör ont", med tillhörande dans på bordet.
Det slutade med att Emma & Bella följde henne i spåret & gjorde likadant. =)


Bella gick & lade sig i min säng & jag skulle bara gå på toa, när jag kom därifrån så drog hon redan långa timmerstockar... =) Det ska tilläggas att det har hon ifrån sin far & inte ifrån mig,... ;)
För att citera min far när man säger att han snarkar, "Det tror jag inte, för det har jag aaaaldrig hört!"  =)

Det är härligt att ha en sån "familj", alla hjälps åt & barnen är välkomna. Det uppskattas enormt mycket av mig & att folk engagerar sig så i dem utan att de egentligen behöver, värmer mitt hjärta.
Så tack allihopa!!!

I fredagskväll fick Bella äntligen sin efterlängtade studsmatta. =)
Tror att hon hade kunnat hoppa fortfarande om det inte hade varit för att det till slut blev kvällen. Igår blev det inte så mycket pga blåsten & idag hann det regna innan vi kom hem ifrån stan. Hon är inte helt nöjd med mängden studsande om jag säger så....  =) 






Dagens tacksamhet - Till alla i Tegnér, alltid lite roligare!  =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar