tisdag 10 april 2012

Jaja, jag fattar galoppen!

Fick en, om något sen påminnelse, om att jag hade glömt bort meditationen idag. Som tur var så var Jonas snäll & ställde upp som barnvakt, tack! =)

Besökte mitt "vanliga" rum, dock var det väldigt mörk, dystert & inte alls inbjudande idag. Jag ville inte dit... Men tog mig igenom meditationen & jag förstod redan under den, att delar av dagens händelser färgade det hela lite grand.

Sen skulle vi läsa av varandra, A höll nästan på att bli "nockad" av min vän som så gärna vill att jag lyssnar på honom! 


*Ta tag i mitt liv
*Sluta nervärdera mig själv
*Tro på mig själv


Jo, det har jag ju hört vid det här laget, både från andliga & mänskliga håll... Dock så mycket svårare att genomföra delar av det. =)


Det första jag hörde när jag satte på radion i bilen var (tyckte det lät som blivit hack i skivan) ;
Robyn & Kleerups "Every Heartbeat"                                                  http://www.youtube.com/watch?v=VrRJjVY4GGI

Nästa låt var, givetvis =), Pink's "Fuckin' Perfect"
http://www.youtube.com/watch?v=n1bcQMCZ5gU


Ok, jag fattar. 
Jag ser inte bakåt, det har jag faktiskt slutat med. Sen att det kanske inte går framåt i full galopp är en annan femma...
Och ja, jag vet att jag duger som jag är, bara lite svårt att inse det till "vardags"....







1 kommentar:

  1. "lämna det bakomflutna före dig" sa han ju den "kloke" Pumbaa. :-D

    Kram på dig och hälsa Bella att hon är jätteduktig på att skriva sitt namn! *tittar på påskbrevet* :-) Gullig tjej du har, det har du gjort bra minsann!

    SvaraRadera