fredag 6 april 2012

Glad Påsk...

Huvudvärk & allmänt ont i hela kroppen... Så glad påsk, jo man tackar!
Hade inte Bella varit här, så hade jag inte ens funderat på att kliva ur sängen idag! =)

Pappa & Lotta kom hem till Sverige igen igår, men är kvar i Gbg. Syrran jobbar HELA helgen, Jonas är borta... Hmmm, vad ska vi hitta på månne? Det är vid sådana här tillfällen man saknar den dära familjen man trodde att man skulle ha, lite extra mycket... 
Ikväll har jag & Bella "tiggt" till oss lite sällskap iaf, med tacos som muta. =)
Hoppas på bättre väder imorgon, så att vi kan ta oss en sväng till torget & Påsksnurren med lite påskbrev. Det är faktiskt inte kul med snö nu....
Vi siktar in oss på god mat & mycket godis imöra! Och givetvis en massa mys!!! =)
Sen får jag väl fjäska för några hundar så att jag får lite sällskap i soffan till äggtoddyn. ;)

Näe, nu får vi ta ett ryck med de där påskbreven! =)

Ha en glad Påsk allihopa! 


Dagens tacksamhet - Till Patte, min nacke känns som om jag sovit på någons arm & tanken av det är ju iaf trevlig!!!  ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar