torsdag 12 april 2012

Here I come!

http://www.militaryfitness.se/event/challenges/8-hour-challenge-14-4-3583069

Japp, detta är vad lördagen kommer att bestå av. Den första delen, resten kommer högst troligt bestå mest av klagan... =))

Ni som tyckte jag var idiot när jag gav mig in i Klassiker-idéerna behöver inte ens kommentera, jag har redan idiotförklarat mig själv både en & fem ggr...  ;)

Dock börjar vi resan imorgon fm, jag & Micke. En riktig roadtrip att se fram emot, mycket "tjaffs", musik & skratt. =)
Senare på em/kvällen ska vi jobba på Scandinavium i säkerhetsgänget. Kommer bli riktigt kul & jag som gillar konståkning ser fram emot det riktigt mycket. =)

När jag anmälde mig till detta så trodde jag i mitt stilla sinne att vi som träningsgäng skulle visa lite vad vi pysslade med.
Sen insåg jag att vi skulle ingå i security-gänget & då såg jag fram emot att hinna kika lite på åkningen på lördagen, medans Micke fjantade runt på challengen. 
Pappa skrattade gött åt min idé att kika på konståkningen, tills jag meddelade att jag faktiskt gillar detta.  =)
 
Gissa vem som skrek rakt ut på jobbet när jag läste mailet om att vi fick en gratis start i challengen som tack för hjälpen!? 
Som tack? Är de inte kloka!?!?!?  
Hade de velat tacka mig så kunde de ha låtit mig få sitta i godan ro på en läktare, hade inte ens behövt se bra... Eller kunde jobbat i 8 timmar i sträck om så hade varit. =)


Men, alla vet väl vid det här laget hur jag är...? Ju mer jag funderade på det desto verkligare blev det. Banga en utmaning är ju tyvärr inte min grej, även om det i många fall borde vara det...  =)
Nu säger jag inte att jag gillar det, får minst sagt ont i magen av att tänka på att det kommer hålla på i 8 TIMMAR!


Men, men, igenom ska jag. Jag SKA ha min Dog Tag, det bara är så! =)



Dagens tacksamhet - Återkommer på den när jag vet om jag överlevet eller inte!  =))





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar