lördag 31 december 2011

2011

Vaknade upp imorse till en underbart vacker dag, denna sista dag på året... Solen lyser & allt är luddigt av frost. Snart bär det av med Bella & hundar ut i skogen för en lååång promenad, eller iaf tills mamma fryser för mycket...  =)

Under ett år så är det mycket upp & ner i livet, så är det för alla men ibland så blir det lite mer av det ena för en del andra. När man hamnar i mörkret & deppar, så kan det vara svårt att se & komma ihåg de ljusa stunderna man har haft. 
Några ljuspunkter har jag iaf skrapat ihop & det finns garanterat fler. =)

*Jag har genomfört Halvklassikern! =) Inga wow-tider, men jag har iaf gjort det. Mer än vad många andra har gjort. =)

*Jag har fixat att jogga dryga milen & detta var då inte under några tävlingsformer. Det lyckorus & stolthet jag kände efteråt, det var enormt! =)

*Jag har åkt skidor i 4,5 mil på rent jävla stön, för teknik vette tusan vad det är! =) Ni som har läst min blogg, vet ju hur den mardrömsresan var.... =)

*Jag har äntligen hittat en träning som jag verkligen älskar! =) Den håller oftast att ta knäcken på mig, men jag stönas med att komma tillbaka. ;)
Kan ärligt säga att efter första gången så hade jag ALDRIG gått tillbaka om jag inte hade bokat upp mig på fler pass & var säker på att jag strax skulle ha ett inbetalningskort i brevlådan...  =)
Sen är det ju givetvis den härliga gemenskapen som har blivit mellan oss 4-6 pers som oftast är med, som drar oxå.


Men mest av allt är jag givetvis stolt över min underbara dotter...
Vi har våra fajter men hon är underbar mitt lilla hjärta!
Älskar dig mest av allt i hela världen!!!  <3


Så, vad kan detta nya år ha att bjuda på? =)
Enligt min "personliga coach" Jessica, så går jag in i år 9 & det är utrensningens år. 
Så nu kommer det ryka, för här ska det rensas! =)
Saker som inte används ska bort. 
Personer som inte vill mitt bästa eller gläds med mig, ska inte behöva finnas runt mig.
Här ska det prioriteras glada tankar! =)
Tråkigheter kommer alltid att inträffa, sånt är livet... Men det är upp till en själv att göra det bästa av situationen, förr eller senare & när man är redo...


Jopp, nu damp det ner mer.  =)
Har ju fått några riktigt underbara vänner under året som varit... =)
*Jessi, du har petat på mig länge men jag har försökt ignorera det. Du har ett hjärta av guld & du har ställt upp mer än jag kunde räkna med!
*Mikael, du har stöttat mig & velat mitt bästa när saker varit jobbiga. Du har stöttat mig enormt i träningen & gjort att jag kommit längre än jag trott varit möjligt. Sen att jag fräser åt dig under träningen får du bortse ifrån. ;)
*Ulrika, du kom in som en oväntat frisk fläkt i mitt liv! =) Du säger sanningen utan för den delen vara otrevlig & får mig att se saker ur nya perspektiv.

Sen finns det även de som blivit nära vänner, om än i smyg... =)


Nu ska denna fina dag tas tillvara & promenaden är närmsta projekt.
Ikväll blir det mys med Bella! =)


Önskar Er alla ett Gott Nytt År! 



Dagens tacksamhet - Solen får mig att må så mycket bättre! =)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar