torsdag 22 december 2011

Julen närmar sig med stormsteg!


Och idag fick jag en fin påminnelse om att den bara är 2 dagar bort... =)
Inget som var förväntat & därmed ännu mer glädjande. Tack för att du finns & tänker på mig, du värmer mitt hjärta... =)


Imorgon hämtar jag skruttan & drar till syster för byte av några klappar. På kvällen ska Bella & jag pynta samt klä granen. =) Får se hur länge div pynt får sitta kvar med tanke på den lilla huliganen, alias lilla Emma! ;)


Vet inte när jag längtade så till en jul senast (i vuxen ålder) ? Inte nu för klapparnas skull, har ju inte varit snäll i år heller så det blir väl inga fler.  ;) 
Utan av just den anledningen att jag ska få fira självaste julaftonen med min far! =)


Men saknaden efter morfar är oändlig.... Imorgon ska jag ta med Bella & sätta ett ljus...



 
 




 Det finns 3 som kan ta sig en "guess" från vilka dessa kommer... ;)













Dagens tacksamhetÖverraskningar av den positiva sorten, tas alltid tacksamt emot! 
Så än en gång, tack! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar