torsdag 26 januari 2012

Träning, träning & åter träning!

Det är vad som står på schemat om dryga veckan!

Först, tAKida imorgon med syster! Stackars vår chaffis säger jag..... =))

På lördag, ska det tvättas, packas, packas om osv för på söndag drar jag & Bella till pulkabackar & en massa egentid att se fram emot i en vecka! =)
Guuuud så gött det ska bli! Inga måsten, inga tider att passa, bara vara & göra vad vi känner för, underbart ska det bli.... =)

När vi kommer hem, då är det träning på hög nivå i 5 veckor som gäller, inklusive en rejäl översyn på käket! 
Jag får hjälp med träningen, måste få en rutin på det när jag har Bella. Man hamnar alltför lätt i soffan när hon har lagt sig... Eller, alltid!
Och jag ska stå för maten, jisses! =) 
Jaja, det ska nog bli bra det med. Två stönhövven ska väl kunna få till det??? Sen finns det ju fler stönhövven som man säkert kan rådfråga & få hjälp av om det kör ihop sig. ;)

Nästa & närmsta målet är Säffle Stadslopp, tack för man får vara med & bestämma sin egen anmälan... =)
Vet att det är omöjligt mål, men jag ska iaf ge min "tränare" en match hur mycket det än ska svida!  =))


Dagens tacksamhet -  Till er alla som hjälper mig med djuren kommande vecka, så att jag kan ägna mig hel-hjärtat åt min älskling... Tack!!!


 

1 kommentar:

  1. Klart att du klarar Säffle Stadslopp!! Va med på löparkvällarna vettja! Måndag om en vecka vid medis 17,30!
    Skoj skoj :-)
    kram

    SvaraRadera