måndag 7 februari 2011

Sicket väder!

Sitter & tittar ut genom fönstret... Om det är snö eller fortfarande snö-blask, det vette tusan!
Och jag som ska ut & träna om en timme... Hade det inte varit för min tränings polare, så hade jag åkt raka vägen hem när det började! =)

Men, nu är vi inne på sista vecka. Sen är det semester i 5 veckor! =)))
Skämt å sido, jag hoppas vi kan hålla igång lite iaf... Annars kommer det ju att vara som att börja på ruta 1 igen. =/

Jag är fortfarande optimist, detta måste göra resultat! Förr eller senare iaf & troligen är det det sista alternativet... =)

Om 3 veckor kommer eld provet, måtte det gå bra för jag har ingen som helst lust att göra det igen. Nu gäller det också att hålla sig från allt vad sjukdomar heter, vilket kan vara lättare an gjort. =)

Nä, nu får det sista göras innan jag smiter iväg för ombyte. Ha en trevlig kväll allihopa!




Dagens tacksamhet :

Att jag har fått fast jobb på kontoret.
Nu vet jag att jag får stanna kvar här med mina goa arbetskamrater. Men det är ändå med en tår i ögat som jag säger "hejdå" till gubbarna på golvet....  =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar