lördag 1 januari 2011

Nytt år, nya förväntningar...

Japp, då var det dags igen då att ta sig i kragen & få sk. ordning på sitt liv igen. =)
*Träning - check, är anmäld. (är ju iaf en bra början...)
*Jobb - check, förlängd på kontoret tills sista augusti.

Önskan om;
*Ska finnas något som heter tålamod? Ja tack!!!
*Att jag & min familj får må bra...


Blev en dålig start på året med liiite sämre nyheter än jag kanske hade önskat. Men, varför är jag ens förvånad? Nu återstår det att se om året fortsätter på samma urusla bana eller om det kan vända till det bättre & det snart tack!


Den stora saknaden just nu är efter morfar... Känner mig tom & ensam... När jag tror att jag inte har mer tårar, så lyckas det ändå smyga sig fram nån liten krake...


Mycket tråk & gnäll nu... Men nu kan det väl iaf inte bli sämre? Nu siktar jag på bättre tider, inom alla kategorier! =)


God fortsättning allihopa! 


Dagens tacksamhet; En dag utan allt för mycket trots & bråk med Bella...







1 kommentar: