torsdag 9 december 2010

Annorlunda date...?

Japp, idag var det dags för sista meditationen för detta året... Uhj va jag kommer längta tills det drar igång igen!

För er som inte "tror" på andliga ting osv, kan sluta läsa här. Resten kommer bara låta som svammel i era öron! =)

Idag var det åter dags att möta våra vägvisare/guider... Har träffat min indian-man vid ett tidigare tillfälle men idag, tjoho säger jag bara!
Redan innan vi skulle vända oss om för att se/känna vägvisaren så stod han där framför mig & jag kände hur tårarna började rinna. Mycket märkligt tyckte jag... Sedan skulle vi sträcka ut & hålla varandras händer, det var som om jag fick en stöt! Det var först när han drog mig intill sig & höll om mig som jag blev lugn, det kändes så enormt tryggt... Precis vad jag behöver just nu...

Kan inte förklara, men det var en sådan enormt skön känsla. Ett lugn...
Tänkte faktiskt på det när jag for hem, ingen stress fastän de som var före bara masade på i ca 80 km/tim. Normala fall så hade jag utan problem slängt mig om! =) 



Så, dagens tacksamhet får gå till;  Jessica Lundbom Jensen, för att du får mig att må så bra! =) Dina meditationer hjälper mig i en snurrig tillvaro, om än bara för stunden jag är hos dig...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar