måndag 28 oktober 2013

Nu är det nära!

Snart är det bara en månad kvar, sedan smäller det!!!   =)

Jag & syster-yster "lovade" oss själva att tills dess då banne mig ska det vara synliga rutor. 
Hur det det går? Tja, kan ju bara svara för mig själv & med min bristande disiplin så kan ni nog gissa själva.  ;)
Men, hoppet är ju det sista som överger en sägs det ju? Och, det är ju faktiskt FLERA veckor kvar!!!  =))
För att inge lite hopp, både för mig & ev läsare, så kan jag meddela att här finnes det träningsvärk iaf. =)

~

Under lördagen så var det full fart hemma, det var sagostund på biblioteket & "lunch" på McD med kusinen Nova. Sedan hem igen & började röja i källaren, nu ser man golvet & kan även stänga dörren in till förrådet. =) Bella var med & drog & släpade, duktig tjej. =) Bilen fick lite vintermundering oxå, samt en matta som skurades, pust.
På kvällen blev det ett besök på Bella Rosa, där vi även sprang på morfar & Lotta. =)
Igår påbörjade jag att putsa fönstren vilken inte var en helt enkel uppgift! Antingen så går det inte att dela på dem utan visst våld, eller så är de kassa så det är nog så besvärligt att överhuvudtaget kunna stänga dem! =)
Några blev iaf aningens renare, putsning ska tilläggas att det är inte min favvossyssla direkt... =)
Kvällen avslutades med ett lite löppass med syrran, hon är alltid en liten djävul med hornen i pannan när hon drar med mig ut.  ;)
Men, bara vi kommit hem & jag har hamnat i fas igen så kan vi iaf skratta åt det.  =)

Sen blev det lite gött i magen ihop med darlingen i soffan.  =)


 
Denna bild får mig alltid att le....   =)
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar