måndag 20 maj 2013

Oväntad gäst?

Ibland är inte alla som trillar in i mitt liv särskilt välkomna, men lika förbaskat envisas de med att uppehålla sig i min närvaro.

Du har varit med & stretat länge nog, ta & försvinn!
Du har inget här att göra, du kan inte förstöra för mig & min familj. 
Det är jag & de, du är inte välkommen. 
Hur enkelt som helst!'
När ska du ta & fatta detta?
Du gör mig lessen & deppig emellanåt, men i slutändan är jag ändå den starkaste & kommer att slå dig på fingrarna.
Du kommer inte få det du är ute efter!
Du kan finnas runtom i utkanterna men det bästa vore om du tog din längtan efter nåt som inte är ditt & bara försvann.
Du behövs inte i vår närvaro, vi klarar oss utmärkt utan dina falska försök att komma emellan...

http://www.youtube.com/watch?v=v8q3m5vIdeU



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar