onsdag 4 juli 2012

Älskade hjärnspöken...

....vill ni vara snälla & lämna mig ifred?


Tänk att så små & egentligen fåniga saker, kan vända hela tillvaron upp & ner?
Jag vill ha saker som de var tidigare & inte som det är nu, ska jag behöva börja hälsa på hos fröken K igen?


Varför ska en del personer få mig att må så dåligt? Andra kan vara hur elaka de vill utan att det rör mig i ryggen, kan till och med vara lite kul ibland....  =)
Medan andras blotta närvaro får det att vända sig i magen på mig!


Del av mig är så rädd att hamna där jag var för ca 10 år sedan, rent fysiskt...






Dagens tacksamhet - Kära syster, du är mitt största stöd & bollplank just nu!





1 kommentar:

  1. En del människor har verkligen förmågan att få hela livet att skita sig. De jävlarna är skitsvåra att skaka av sig, sprider massa negativ energi.
    Skönt att du har din syster, ta hand om varandra! Hennes energi hjälper dig att ignorera idioterna som vill dig illa!kram

    SvaraRadera