onsdag 30 mars 2011

Våren på ingång!

Yes! Igår såg jag den underbara bilen på stan, den som sopar gatorna!!! =)
Om det inte visar att våren är på G, ja vad är det då??

Med den känslan i kroppen, så kom man ifrån jobbet i ganska så vettig tid. Fick i sig lite mat & sen bar det ut i trädgården. Lite rensat blev det iaf... =)

Även om vårkänslorna infinner sig samtidigt med solen & gräset visar sig, så inser man att ödet inte alltid är på samma linje som man själv.

Sedan jag var liten så har mitt liv varit en tydlig bild hur det ska vara & bli... Undrar vid det här laget hur många ggr det har blivit lite knut & trassel på den tråden under vägen?
Hur man än kämpar, kan man aldrig undvika trasslet? Mer balsam kanske...? =)
Det är så tröttsamt att alltid ramla in i dessa knutar... Oavsett hur små de än är, så tar de onödigt med ork & tid ifrån allt annat....
Men, det som inte tar död på en stärker en & jag är övertygad om att allt har en mening här i livet. Även om det är väldigt svårt att se den ibland...
Tror att om man har en bild om hur man vill att det ska vara, bortanför den dära uslans knuten, så är det lättare att ta sig dit...

Nä, nu bär det av till träningen! =)



Dagens tacksamhet

Träningen & dess deltagare. Ni ger mig så mycket, tack allihopa! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar